Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Karin - 30 maj 2007 19:49

Var och handlade mat nu ikväll och tänkte då även kolla efter något nytt att ha på mig. Det vore ju skoj att ha med sig lite nytt och fräscht på Tysklands resan.

Jag sprang in och ut i alla dessa affärer som finns på köpcentret och letade och letade ......

Vad kom jag hem med ????????????

Jo en "mojäng" som man sätter på cykeln som hunden ska sitta fast i när man cyklar och ett bälte med vattenflaskor  *ASG*

Så var det med det ....

Nu är Basta och jag rustade i alla fall hi hi hi hi

Av Karin - 30 maj 2007 06:36

När Basta kom ur säng tidigare så haltade hon, höger bakben satte hon inte ner i golvet.

Jag satte mig på golvet med henne och klämde och kände och böjde och sträckte försiktigt. Hon ömmar ingenstans. Hmmmm

Masserade en stund .........

Efter maten gick hon ut i trädgården och då rör hon sig "normalt".

Konstigt konstigt.

Nu ligger hon i sin Bia och sover.

Vi får se frampå dagen om hon fortfarande haltar i så fall så ringer vi "vetten"!!!!!


Av Karin - 30 maj 2007 06:24

Det regnar !!!!!!

Det har kommit 3 mm hitills inatt, det får gärna regna hela dagen.

Till helgen ser det bättre ut på prognoserna. Stora solar på SMHI:s kartor!!

Det blir bra för vi ska ha gäster på lördag kväll och vi har tänkt att grilla. Så lite finväder vore ju inte dumt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards