Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Karin - 26 maj 2007 08:45

Det känns så jäkla bra att vakna och ha en oskriven dag framför sig.

Fast idag så ska vi iofs på 70-årskalas på em, trevligt.


Vi ska nog starta med en skogsrunda, tycker hundarna, medans det är svalt ute. Det är lite jobbigt sommartid att man inte kan gå när andan faller på utan måste tänka på temperaturen ute. Basta klarar sig ganska bra trots värme och den där pälsen, det är värre med Zamba hon orkar inte som hon har gjort tidigare.

Jag funderar på att köpa mig ett bälte med små vattenflaskor att ha med mig vid våra lååångprommisar. Snart har alla bäckar i skogen torkat upp och det finns inget vatten alls att dricka på vägen.


Jag har spelat på Lotto nu på morgonen, så nu får vi hålla tummarna !!!

Vinner jag några miljoner så ska jag hämta Salma och hennes matte till Avesta utställningen *asg* det ni!


Här är en bild på Basta och hennes bror Barras, bilden togs i Hässleholm.

Basta sitter till höger.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards