Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Karin - 25 maj 2007 05:48

 Grå grå grå grå är vädret idag ......

14 grader varmt, det tar sig, lite varmare än igår. Hur vädret blir i helgen har jag totalt missat, får kolla sedan.


Nu på morgonen nu ska jag iväg till sjukgymnasten igen!

På jobbet idag blir det nog lugnt, inga större transporter varken för lastning eller lossning.

Det brukar vara en del privatpersoner som kommer i sista minuten när vi stänger på fredagar och DET kan vara lite tråkigt. De verkar tänka att bara jag är innanför dörren så .......

Sedan kan de gå där i lugn o ro.

Numera har vi en driftig chef så han brukar alltid ta såna kunder.


Sitter och lyssnar på näktergalen,jag har altandörren öppen.

Jag har inte hört den HÄR tidigare i år.

 Inatt skulle Basta ut vid tolvtiden och då sjöng den som allra bäst.

De har avverkat skogen där den brukar bo och vi har inte hört den så nära på flera år. Men nu är den tillbaka. *ler*


Hopp in i duschen ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards