Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Karin - 21 maj 2007 22:33

Måste bara berätta vad som hände i helgen .....

När vi skulle styra kosan norrut så behövdes det fyllas på "soppa" .

Vi hittade en Statoil-mack och körde in där för att tanka. Glad i hågen hoppar jag ur bilen, stoppar i kortet och knappar koden ...... Fel kod!

Hmm försöker igen ...... Fel kod!!!!!

Går till bilen och kollar min kod som jag har i min filofax, jo men visst är det rätt kod.

Försöker IGEN ...... FEL KOD!!!!!!!  Kortet är spärrat!!!!!!!

Kortet kommer ur maskinen och DÅ visar det sig att det var mitt Visa-kort som jag knappat Statoil-koden till. PUCKO !!!!!

När jag väl fått in rätt kort så funkade koden. Men bankkortet var spärrat.


Ringde banken idag, de beställer ett nytt kort åt mig och det tar c:a 3 - 4 dagar innan det kommer. *suck*

Av Karin - 21 maj 2007 21:46

Här kommer en bild till från Hässleholm, vi väntar på flera  ...........


Av Karin - 21 maj 2007 21:11

Jag har ikväll varit barnvakt åt mina två små prinsar !!

Föräldrarna var på föräldramöte på dagis.

Wincent blev lite övertrött när vi skulle läsa saga för Malthe, så vi la honom i barnvagnen och drog runt med honom tills han somnade så sött.

Då fick vi, Malthe & jag en gosig sagostund.

Även Malthe var väldigt trött så han somnade så fort vi läst klart och släckte lampan.

Han talade hela kvällen om något han skulle köpa :

" men det är dyrt, farmor !!!!" poängterade han hela tiden.

Försökte luska ut vad han menade men fattade inte riktigt, hans far visste inte heller vad han menat.

Nå väl, farmor är oxo trött nu ...........

Det blir nog en tidig kväll är jag rädd för. *gäsp*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards