Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Karin - 10 maj 2007 22:20

Att det ska vara så svårt att plocka fram lite kläder att ha på sig på en hundutställning!!???

Problemet är att jag åker till Uppis, Hannah, Joakim & Tristan imorgon em.

Man vet ju inte vad det är för väder på lördag, hmmm, men å andra sidan kan jag ju packa bilen full med olika variationer, för regn, sol och mittemellan.

(Det blir än värre nästa helg då ska jag vara borta 2 nätter!!!  Tur att Lotta har stor bil och att Lagotto inte fäller *asg*.)

Nåväl det reder sig nog med det.


Jag har varit och handlat Bia-bädd & bur åt Tristan ikväll, hoppas att han blir glad nu ........

Hannah blev glad i alla fall att prylarna fanns hemma.

Jag har även inhandlat Scalibor, fästinghalsband åt doggsen här. Nu börjar det bli olidligt mycket kryp, jag plockar flera stycken varje dag på dem, jag t o m drömmer om dem. Fyyy satan för fästingar.

En del har percing i läppen men Basta hon har som ett pärlband av fästingar på överläppen!!!! Hi hi hihihihihi hi.



Av Karin - 10 maj 2007 22:06

Jag säger bara en sak, jag HATAR Telenors försäljare !!!!!!

De springer på folk och tjatar.

Sist jag var och handlade så var de på mig flera gånger när jag gick förbi.

Är man som ensam kvinna mer lovlig!!???  Den siste som gick på mig gav sig fan inte, utan följde efter och tjata om vilket bolag jag hade, det slutade med att jag svarade, nästan skrek: DET SKA DU SKITA I !!!  *aarrrgghhhh*

Idag var Smén med och då var de inte lika heta.

Innerst inne tycker jag lite synd om ungdomarna som tar/får såna skitjobb. Något bättre borde de väl kunna försörja sig på.

Näää jag DISSAR TELENOR !!!!!

Av Karin - 10 maj 2007 06:48

Idag vill jag HISSA Fenja eller Åsa som egentligenheter.

Hon fyller år idag HURRA HURRA HURRA !!!!!!


Tilläggas bör att Åsa är en av mina goaste vänner!!!!!

Vi har träffats genom ett forum/chat och vi "talar" dagligen via MSN.

Det roliga är att vi träffats irl flera gånger och det förstärkte vänskapen än mer.

Kram på födelsedagen, Åsa !!!!!!

Av Karin - 10 maj 2007 06:33

Vart tar veckorna vägen???? De bara flyger iväg.

Inatt har jag drömt om småkryp, fästingar och löss!! Jag drömde att hundarna var fulla av sånt. *ryser*


Natten har varit klar men ingen frost. Det ska tydligen bli regn här idag och det ser inget lysande ut inför helgen heller, här hemma.

Det ser lite ostadigt ut inför utställningen, men inget hällregn, mest skurar.

Upplandskusten kan ju vara lite lurig.


Time för duschen .....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards