Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Karin - 8 maj 2007 22:14

En av mina favorit serier "Karl för sin kilt" sändes ikväll. Det är en sån mysig serie!!!

Tyvärr så ska detta vara de absolut sista 6 avsnitten som spelats in. *snyft*


När vi var i Skottland 2005 så köpte vi en endags-busstur och då for vi förbi slottet där de spelat in TV-serien. Nu kommer jag inte ihåg om det hette Glenbogle i verkligheten eller ?????

Det var en härlig upplevelse i alla fall, Skottland,

vi var där precis när alla rhododendron blommade = FANTASTISKT!

Av Karin - 8 maj 2007 17:51

Jag vill HISSA att vi äntligen fått liiiite regn.

Tack så mycket, nu räcker det för den här gången!!!

Av Karin - 8 maj 2007 14:01

Idag vill jag DISSA alla som dränker sig i parfym innan de går hemifrån!!!!!

Tänk på oss som inte kan andas i er närvaro.

Vi har precis haft en kund inne här och det stinker parfym i hela lokalen.

Jag har öppnat dörrar och fönster sedan hon gått men  vad hjälper det .....

inte ens Bricanyl hjälper vid såna här STINK-ATTACKER.

Jag har stått ute en stund och börjar så smått hämta mig.* aaarrggghhh*

Av Karin - 8 maj 2007 06:37

Inte fullt lika trött på mornarna längre, som jag var ett tag. Har fixat gröt och ägg frukost åt oss. Doggsen har oxo ätit och sprungit runt i trädgården några varv.

Lite mulet och lite kyligare än i helgen är det allt ute, så kallade "normala" temperaturer.


Idag ska det väl ältas och dältas om varför ÖSK fick stryk igår, i fotboll alltså.

Uj uj uj uj uj !!!!!!!


Hopp in i duschen nu ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards