Alla inlägg den 16 april 2007

Av Karin - 16 april 2007 21:39

 Trött som en gnu men det är väl efter helgens eskapader   he he he he

Doggsen har varit nästan döda idag, det kostar att ligga på topp.

Vi missade kvällswalken i skogen pga mitt akutenbesök *sorry*

Tur att vi har stor tomt så de kan rassla av sig lite själva.

Inför kvällskissen nu fick jag nästan bära ut dem.

Basta förflyttade sig ut på altanen, motvilligt, endast för att sjunka ihop där och fortsätta att sova.

Over and out .....


Av Karin - 16 april 2007 20:49

Jag har varit på hälsokontroll idag och tydligen mår jag ganska bra !!

Sedan att jag är en överviktig klimakteriekossa är en annan sak.

Jag hade ju även en tid för min stukade fot hos en av läkarna. Hon skrev en remiss til akutröntgen. Jag dumpade Basta hos husse och for till vårt eminenta universitetssjukhus direkt därefter.

Där tog det två timmar !!!!! Resultatet var att jag har en fraktur, så de skickade ner mig till akuten för att träffa en ortoped.

Efter ytterligare två timmar så kom ortopeden och konstaterade på 2 minuter att en liten benbit gått av men att de inte gör något åt det. Morsning och goddbaj!!! En sköterska satte på en stödstrumpa och sedan putta de ut mig i den stora vida världen igen *suck*

Åsså fick jag en broschyr, för tusan, hur jag ska träna upp min fot.

DET är vad jag kallar vård det.

Tur att man är så pass frisk så man inte behöver uppsöka denna typ av vård allför ofta.

Av Karin - 16 april 2007 06:30

Så har man en hel arbetsvecka framför sig.

Sitter här och ska blogga samtidigt som jag kokar pasta, äter frukost och nästan somnar om ........

Ser man ut i naturen, genom fönstret, så ser man en skir grönska på träden.

Det verkar bli en riktigt fin dag idag.

På em ska jag in på företagshälsovård och få svar på mina blodprover som jag tog förra veckan. Jag tjatade även till mig en läkartid för min stukade fot, så nu får vi se om det blir amputation eller .....

Ooopppsss pastan är klar, in i duschen nu och vidare till lagottoprommis och jobbet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards